sábado, 11 de fevereiro de 2012

Always BeLIEve 777 (MJJ)



At the end of this 2011 year, I wished to be by your side and as you have noticed my daughter Paris brought you a new hope. This movie that we have chosen is preparing a come-back... My escape is like the rest of my life, a struggle! As you noticed, in This Is It, I gathered all my enemies... I had the choice, the choice to set-up a come-back on stage with other organizers as they have got all that is needed in terms in terms of entertaiment and organization. But once more, I would have been the victim of the destroying media. So I decided to think of the situation and I drew the conclution that to die would be a SHOCK, which would not allow them to release a harsh critic in regard to my last master-piece.... But also to the one to come, because they had to, they have shown for once in their lifetime, a kind of humanity regarding my work. As everyones know, I had cash problems and seling my real estate was not a suitable long-termed solution, so making my own death and my work a money-making action also allowed me to continue what I loved the most to do, acting for charities. Making planst on This Is It was easy and finding the appropiate people to take part in it.... This Is It ultimate goal was, to gather my enemies, not to destroy them, no.........
But to unveil the most deepest secrets about their job in intertainment business, the abuse of power they use.... Organizing a tour doesn't request few weeks only, neverthless they did it. With the help of a bad Doctor...... I was not fooled and I did not sign the contract. Then everything is based on a simple letter of intent, it was time for me to unveil their way of acting!. And I had no other choice than to die in order to make it believable. Because alive, nobody would have listend to me. You understood the message. And understood that L.O.V.E has the power. And it is for this reason that I do not leave you into orbit, constandly we give you information. You own very few clues. But enough to beLIEve without seeing, and not to see in order to beLIEve. We are 4 years to change everything, it is the time which I gave to myself. And I do my very best to this silence to not take more time! I thank you for not having doubts about me and of my stability. Consider that if I really were as what they have exposed they would never have left me keeping my children. I know a lot of people who would have enjoyed. To reveal some addiction. A cause for my departure was needed. And this Drug-Addiction cause was the most often reliable one, Because I was often attacked about this. You are one of my reasons for living, you are my education, you are my refleaction and I love you. Be patien as I asked in This Is It, I requested time and..... BAM!!!! I am a very special person. And because I am so, you can believe that I am mastering the situation. A chapter is ending in our great book of life. 2012 will see another new title including, I hope. An outstanding breaking new which will complete it. Very Happy New Year to you all and never look backwards. Because our volume still needs to grow!!! We'll have a happy end....... I love you all from the bottom of my heart.


:Michael Jackson.




Tradução



No final deste ano de 2011, eu queria estar ao seu lado e como você ter notado a minha filha Paris trouxe uma nova esperança. Este filme que escolhemos está preparando um come-back ... Minha fuga é como o resto da minha vida, uma luta! Como você percebeu, em This Is It, reuni todos os meus inimigos ... Eu tinha a escolha, a escolha de set-up um come-back no palco com outros organizadores como eles têm tudo o que é necessário em termos em termos de animação e organização. Mas mais uma vez, eu teria sido vítima da mídia destruindo. Então eu decidi pensar na situação e eu desenhei o conclution que morrer seria um choque, que não lhes permitiria lançar um duro crítico em relação à minha última obra-prima .... Mas também para o que há de vir, porque eles tinham que, eles têm mostrado pela primeira vez na sua vida, uma espécie de humanidade sobre o meu trabalho. Como everyones sabe, eu tive problemas de caixa e seling minha imobiliário não era uma solução adequada a longo denominado, fazendo a minha própria morte e meu trabalho uma ação de tomada de dinheiro também permitiu que eu continuasse o que eu mais amava fazer, exercendo funções de instituições de caridade. Fazendo planst em This Is It foi fácil e encontrar as pessoas apropriadas para que tome parte nela .... This Is It objetivo final era, para reunir os meus inimigos, não para destruí-los, não .........
Mas, para desvendar os segredos mais profundos a maioria sobre seu trabalho no negócio intertainment, o abuso de poder que eles usam .... Organizar um passeio não solicitar semanas apenas, neverthless fizeram. Com a ajuda de um médico ruim ...... Eu não estava enganado e eu não assinar o contrato. Então, tudo é baseado em uma simples carta de intenções, que era hora de me revelar o seu modo de agir!. E eu não tinha outra escolha do que morrer a fim de torná-lo crível. Porque vivo, ninguém teria listend para mim. Você entendeu a mensagem. E entendeu que L.O.V.E tem o poder. E é por esta razão que eu não deixá-lo em órbita, constandly nós damos-lhe informações. Você possui pistas muito poucos. Mas o suficiente para acreditar sem ver, e não ver para crer. Estamos a 4 anos para mudar tudo, é o tempo que dei a mim mesmo. E eu faço o meu melhor para este silêncio para não levar mais tempo! Agradeço-lhe para não ter dúvidas sobre mim e da minha estabilidade. Considere que, se eu realmente fosse como o que eles expuseram eles nunca me deixaram manter meus filhos. Eu conheço um monte de gente que teria beneficiado. Para revelar algum vício. Um motivo de minha partida era necessário. E isso causa da Toxicodependência-foi o mais frequentemente confiável, porque eu era freqüentemente atacado sobre isso. Você é uma das minhas razões para viver, você é a minha educação, você é meu refleaction e eu te amo. Patien ser como eu pedi em This Is It, pedi tempo e ..... BAM!! Eu sou uma pessoa muito especial. E porque eu sou assim, você pode acreditar que eu sou dominar a situação. Um capítulo está terminando na nossa grande livro da vida. 2012 verá um outro novo título, incluindo, eu espero. Um excelente quebra novo, que irá concluí-lo. Muito Feliz Ano Novo para todos vocês e nunca olhar para trás. Porque o nosso volume ainda precisa crescer! Nós vamos ter um final feliz ....... Eu amo todos vocês do fundo do meu coração.


: Michael Jackson.





Who wants to be an admin of this page? I'll leave this page and I want somene to take care of it. I love you all so much, from the bottom of my heart! God bless you all ♥ L.O.V.E
Quem quer ser um administrador desta página? Vou deixar esta página e eu quero somene para cuidar dele. Eu te amo todos tão muito, do fundo do meu coração! Deus te abençoe todos os ♥ L.O.V.E



https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=268771859860969&id=246898192048336

Um comentário:

Anônimo disse...

Mellwood laser treatment rosacea

Feel free to visit my web site: rosacea treatment Sandy Point